Divizia de filme Warner Bros a semnat o înțelegere cu Cinelytic pentru a folosi sistemul de management al filmelor creat in urma cu un an.
În cadrul noului acord, Warner Bros va folosi datele cuprinzătoare ale sistemului și analizele predictive ale sistemului pentru a ghida procesul de luare a deciziilor în faza incipienta. Platforma online integrată poate evalua valoarea unei vedete din orice teritoriu și cât de mult se așteaptă să producă un film în cinematografe și în alte fluxuri auxiliare.
Fondată în urmă cu patru ani de către Tobias Queisser, Cinelytic construiește și testează platforma de trei ani. În 2018, compania a strâns 2,25 milioane de dolari de la T&B Media Global și a semnat acorduri cu Ingenious Media (Wind River) și Productivity Media (Little Hours).
Desi platforma nu va prezice neapărat care va fi urmatorul hit de un miliard de dolari, asa cum a fost hitul Joker , aceasta va reduce timpul pe care executanii o petrec pentru sarcini repetitive de mică valoare și, în schimb, le va oferi parametri mai buni decizii de marketing și distribuție, inclusiv datele de lansare a filmelor.
Platforma este deosebit de utilă si în cadrul organizarilor de festivalurilor de film, în care studiourile sunt prinse în războaiele de licitație și aruncă sume masive după doar câteva ore de evaluare . Acest sistem poate ar fi putut sa influenteze procesul de luare a deciziilor cu privire la unele dintre greșelile studiourilor Warner Bros din 2019, cum ar fi The Kitchen, Shaft și Godzilla: King of the Monsters.
„Sistemul poate calcula în câteva secunde ceea ce dura zile pentru a fi evaluat de către un om atunci când vine vorba de evaluarea generală a pachetelor de film sau de valoarea unei vedete”
Deciziile finale vor fi însă luate în continuare de reprezentanţii studiourilor, care vor folosi sistemul doar pentru o evaluare iniţială, aşa cum arată şi fondatorul Cinelytic, Tobias Queisser: ”În acest moment, IA (inteligenţa artificială) nu poate realiza decizii creative. Este însă foarte utilă la simplificarea numerelor şi a datelor şi la observarea unor şabloane care poate nu sunt vizibile oamenilor.”
sursa: www.hollywoodreporter.com
logo proprietate: www.warnerbros.com